Dostaňte se zákazníkům na ledničku

Dostat se do podvědomí spotřebitelů tak, aby při koupi jasně rozpoznali vaši značku není úplně jednoduché. Zvláště v některých odvětvích a segmentech trhu je zde konkurence opravdu velmi vysoká a tak je nutné hledat stále nové cesty k zákazníkovi. Na druhou stranu ovšem nesmíme při hledání nových cest zapomínat na ty staré, osvědčené. Ideální je použít osvědčenou cestu a tu inovovat – tak vykročíme s davu a zákazník si nás zapamatuje. Jedním z příkladů, kde lze tento přístup použít jsou reklamní magnetky.

Jde o dnes již klasický marketingový nástroj, který se dá ovšem pěkně inovovat a to jak z pohledu reklamních magnetek jako takových, tak z pohledu cílení jejich umístění. Mezi klasiku patří typické „placaté“ 2D magnetky, na něž necháme natisknout vizuál připomínající zákazníkům náš produkt, službu nebo značku. Výhodou reklamních magnetek je, že jsou opravdu užitečné – lidé je používají snad v každé domácnosti v kuchyni na ledničce, tedy tam, kde je vidí několikrát denně a mají tak naši reklamu stále na očích. I zde ovšem jsou cesty, jak netradičně reklamní magnetky odlišit od zaběhnutého standardu. Velmi oblíbené jsou v poslední době 3D varianty, které se pak odliší od ostatních nejen tvarem, ale i reliéfem.

Mezi další varianty, které jsou opět pro zákazníka vyloženě užitečné, a tím pádem uvidí použité logo či sdělení ještě častěji, jsou reklamní magnetky ve formě bločku. Lidé tak mají po ruce vždy kousek papíru na poznámku – například pro průběžné sepisování seznamu na nákup.

Reklamní magnetky ovšem můžeme cílit i s jiným zamýšleným umístěním než na ledničky. Nabízí se například použití v automobilech, na kovových sloupech nebo jako doplněk informačních systémů. Jde prostě o to, uchopit osvědčený nástroj a posunout ho o kousek dál tak, abychom se odlišili od konkurence a získali zas nějaký ten bod pro svou značku, pro svůj produkt.